Świetne wskazówki dotyczące działań e-mail marketingowych

Internet zrewolucjonizował sposób prowadzenia biznesu i e-mail marketingu w jednej z tych ekscytujących nowych innowacji.

E-mail marketing może być jednym z najskuteczniejszych sposobów docierania do klientów i oferowania im specjalnych ofert i informacji. Informacje i wskazówki zawarte w tym artykule mogą pomóc w wykorzystaniu marketingu e-mailowego, aby tchnąć nowe życie w Twoją firmę.Sprzedawaj swoim czytelnikom. Kiedy masz kilku czytelników, spróbuj zachęcić ich znajomych do rejestracji. Na końcu każdego e-maila umieść przycisk „subskrybuj” i „udostępnij”, aby czytelnicy mogli przekazywać Twoje informacje znajomym. Po tym twoja baza powinna zacząć się rozwijać sama.Wyślij swoim członkom link, który muszą kliknąć, aby potwierdzić swoją subskrypcję na Twoją listę e-mailową. W ten sposób upewnisz się, że jest to coś, co chcą zrobić, i uchroni Cię przed otrzymywaniem skarg dotyczących spamu. Poinformuj swoich uczestników w swojej prezentacji, że będą musieli kliknąć link.Zadbaj o aktualność i zróżnicowanie treści; nie wysyłaj wielokrotnie tych samych pięciu wiadomości. Jeśli chcesz utrzymać uwagę ludzi, musi być coś świeżego, w przeciwnym razie ich uwaga skieruje się gdzie indziej. Gdyby chcieli mieć reklamy całodobowe, po prostu zostaliby w domu, oglądając kanały zakupów domowych. Nawet jeśli niektórzy z nich to robią, daj im coś innego, gdy sprawdzają swoją skrzynkę odbiorczą.Postaw na profesjonalizm ponad zgrabne e-maile. Nie wysyłaj e-maili, które wyglądają jak krzykliwe strony internetowe. Wydaje się to bezosobowe dla odbiorcy. Pamiętaj też, że wiele programów pocztowych nie wyświetla obrazów HTML. Świetne wskazówki dotyczące działań e-mail marketingowych

Dlatego nie skupiaj się na obrazach w e-mailach.

Postaw na zwięzły, profesjonalny i zachęcający, aby każdy mógł go przeczytać.Korzystaj z narzędzi do mierzenia sukcesu Twojej kampanii e-mail marketingowej. Powinieneś dowiedzieć się wszystkiego, co możesz o tym, ile razy Twoje e-maile są czytane, czy czytane są Twoje wiersze tematu, które artykuły piszesz są czytane itp. Korzystanie z takich informacji może pomóc w przyszłym sukcesie Twojej kampanii, ponieważ będziesz wiedział co działa, a co nie.Pamiętaj, że z każdym mijającym dniem subskrybenci czytający Twoje e-maile częściej robią to za pomocą smartfona lub innego urządzenia mobilnego. Urządzenia te nie mają rozdzielczości komputerów z wyższej półki, więc liczba słów i ostrożne użycie grafiki stają się bardzo ważne. Upewnij się, że wszystkie Twoje mailingi można odczytać na małych ekranach wielkości telefonu.Aby poprawić współczynniki czytania wiadomości e-mail, zaoferuj subskrybentom opcję wyświetlania biuletynów w postaci zwykłego tekstu lub HTML. Zbyt wiele firm wysyła e-maile tylko w jednym formacie, zniechęcając mniej doświadczonych technicznie czytelników lub na przemian rozczarowując czytelników, którzy oczekują bardziej dynamicznej prezentacji. Oferowanie każdego biuletynu w obu formatach sprawia, że ​​jest on bardziej dostępny.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji. Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu. Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: może to spowodować, że będzie narzekał.Aby lepiej ukierunkować swoją kampanię e-mail marketingową, możesz pozwolić ludziom wybrać określone kategorie e-maili, które chcą otrzymywać. Zapewni to, że wysyłane przez Ciebie e-maile będą zawierały informacje, które ich interesują. Zmniejszy to również szansę na rezygnację z subskrypcji z powodu otrzymywania zbyt wielu wiadomości e-mail, którymi nie są zainteresowani.Udowodniono, że Internet przyniósł wiele rewolucyjnych zmian w świecie biznesu. E-mail marketing stał się jednym z najłatwiejszych i najbardziej skutecznych sposobów docierania do klientów i oferowania im ofert i aktualizacji. Skorzystaj z porad i wskazówek z powyższego artykułu, aby upewnić się, że Twoje e-maile zapewniają Tobie i Twoim klientom to, czego chcą.