Zwiększanie zasięgu Twojej firmy dzięki marketingowi wideo

Marketing wideo to strategia biznesowa, z której wielu ludzi nie udało się w pełni wykorzystać.

Poświęcając trochę czasu na dokładne zrozumienie tematu, można uzyskać naprawdę imponujące rezultaty. Poniższe porady i wskazówki są świetnym miejscem do rozpoczęcia studiów i rozpoczęcia realizacji planu.Historie wyszukiwań Google to doskonały sposób na to, aby trzymać się z dala od aparatu, a jednocześnie tworzyć skuteczny marketing wideo. Wyszukujesz swoje witryny i pokazujesz światu, gdzie można je znaleźć, kto do nich odwołuje się i co zawierają, pozwalając ludziom dowiedzieć się, czym jesteś.Potrzebujesz linku do swojej witryny wbudowanego w film. Dzięki temu widzowie lepiej się z nim zapoznają. Filmy instruktażowe mogą również skorzystać ze zrzutów ekranu z witryn internetowych. Aby dołączyć zrzuty ekranu, po prostu zapisz zrzut ekranu na pulpicie, a następnie dodaj go do swojego filmu za pomocą usługi edycji wideo.Upewnij się, że budujesz relacje z odbiorcami. Możesz wchodzić w interakcje z widzami za pośrednictwem sekcji komentarzy. Poproś ich o opinie i zaproś ich do pozostawienia sugestii, które mogą mieć. Ludzie lubią wiedzieć, że ich opinia naprawdę się liczy i że naprawdę słuchasz, ponieważ dzięki temu jesteś dla nich bardziej realny.Kiedy tworzysz film w celach marketingowych, widz musi Ci uwierzyć. Wszystko, co jest sfałszowane w filmie, czy to Twoje tło, czy zachowanie, odrzuci je. Jeśli chcesz, aby uwierzyli w to, co próbujesz im powiedzieć, bądź szczery, przejrzysty i wyjdź jako ciepły i przyjazny.Nie zaniedbuj dźwięku swojego filmu. Musisz zainwestować w wysokiej jakości mikrofon, jeśli chcesz się nagrywać. Jeśli chcesz porozmawiać podczas demonstrowania swojego produktu na zewnątrz, zaopatrz się w mikrofon w klapie. Nie wahaj się użyć delikatnej muzyki, jeśli w Twoim filmie jest trochę ciszy.Zaangażuj innych w swoje filmy. Niezależnie od tego, czy dajesz ukłon klientowi lub zainteresowanemu odwiedzającemu witrynę, czy przeprowadzasz wywiad w swojej niszy, możesz dodać trochę smaku swoim filmom. Ludzie lubią różnorodność w marketingu, co oznacza, że ​​aby osiągnąć sukces, musisz korzystać z wielu narzędzi.Pamiętaj, że skuteczne filmy to zrównoważone wrażenia dźwiękowe i wizualne. Zwiększanie zasięgu Twojej firmy dzięki marketingowi wideo

Miej dobry, solidny skrypt do wykorzystania tego, co zostało powiedziane.

Upewnij się jednak, że stosujesz również odpowiednie obrazy w ramce wizualnej. Obaj powinni współpracować, aby dotrzeć do prawej i lewej półkuli mózgu widza.Gdy publikujesz filmy za pomocą WordPress, sprawdź rozszerzenia mapy witryny wideo, które pozwalają łatwo dodać nowy film do aktualnej mapy witryny wideo. Bez takiej mapy witryny Google nie będzie indeksować Twoich filmów, a zatem widzowie, którzy ich szukają, nigdy nie będą mieli szczęścia, aby je znaleźć.Obecność na YouTube jest konieczna, ale pomyśl o tym, by szukać dalej. Oni, Vimeo i inni mają reklamy, które mogą odwracać uwagę, a nawet konkurować z Twoimi filmami. Platformy wideo online mogą być dobrą inwestycją, która zapewnia lepszy wybór marki i całkowitą kontrolę nad kreatywnością. Brightcove i Bisontherun to obie możliwości.Lepiej mieć krótsze filmy. Staraj się, aby film nie przekraczał trzech minut, aby zapewnić wszystkie niezbędne informacje bez utraty widza. W niektórych przypadkach dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania do około pięciu minut. Wszystko, co jest dłuższe niż to, powinno zostać ponownie rozważone. Trzymaj się krótko, słodko i zatrzymaj swoich widzów!Niewiele jest miejsca na debatę na temat ogromnego potencjału marketingu wideo, który może pomóc w rozwoju przedsięwzięć biznesowych. Edukacja jest jednak kluczowa, jeśli takie strategie mają ostatecznie odnieść sukces. Pamiętaj, co przeczytałeś powyżej, pracując nad uruchomieniem własnego planu marketingowego wideo i przygotuj się na niesamowite wyniki.