Musisz zrozumieć podstawy skutecznego marketingu, aby w pełni wykorzystać swoją kampanię e-mailową.
Musisz znaleźć sposób na uniknięcie filtru antyspamowego, ale także aby Twoja poczta była skuteczna. Rozpocznij swoją podróż odkrywczą już teraz.Upewnij się, że uzyskałeś pozwolenie przed wysłaniem e-maila do jakiegokolwiek klienta lub klienta. Ludzie zazwyczaj widzą niechciane wiadomości e-mail, takie jak spam, i usuwają je lub ignorują bez poświęcania czasu na ich przeczytanie. Możesz również naruszyć zasady ISP, wysyłając wiele e-maili do klientów, którzy nie chcą ich otrzymywać.Ważne jest, aby uzyskać zgodę subskrybenta przed rozpoczęciem wysyłania mu wiadomości e-mail. Jeśli wyślesz niechciane wiadomości e-mail, odbiorcy prawdopodobnie nie potraktują Cię poważnie. Może to posunąć się tak daleko, jak ludzie, którzy nie chcą już robić z tobą interesów.Pozwól swoim czytelnikom wybrać układ treści. Wszelkie wiadomości zawierające obrazy, grafikę i JavaScript mogą zostać zjedzone przez filtry oprogramowania i nigdy nie będą widoczne dla ludzkich oczu. Wyślij podstawowy tekst lub format tekstu sformatowanego, w tym link do Twojej witryny oraz opcję wersji HTML dla tych, którzy tego chcą.Upewnij się, że Twoi subskrybenci wiadomości e-mail dokładnie wiedzą, czego mogą się od Ciebie spodziewać. Doskonałym sposobem na to jest uczynienie pierwszego e-maila do każdego nowego subskrybenta domyślną wiadomością informacyjną. Powinieneś określić, jakiego rodzaju treści zamierzasz im wysyłać, a także wskazać częstotliwość wiadomości, których mogą od Ciebie oczekiwać.Aby każdy e-mail był wyraźny i niezapomniany, postaraj się, aby komunikaty marketingowe były krótkie i słodkie. Każdy e-mail powinien mieć bardzo jasny przekaz i powinien zawierać tylko informacje, media i linki, które są całkowicie związane z tą wiadomością. Zwięzła, ale przekonująca wiadomość e-mail będzie łatwiejsza do przyswojenia dla czytelników niż wietrzna wiadomość, która próbuje wymusić zbyt wiele punktów.E-mail to świetne narzędzie marketingowe, ale nie jest to arena, na której docenia się twardą sprzedaż.
Nigdy nie zmuszaj subskrybentów do kupowania.
Umieść oferty sprzedaży na końcu swoich e-maili, zwłaszcza jeśli Twoi czytelnicy zarejestrowali się z oczekiwaniami dotyczącymi treści informacyjnych. Potraktuj e-mail jako narzędzie do rozwijania zainteresowania, a nie natychmiastową sprzedaż.Ułatw ludziom wypisanie się z Twojej listy. Może to wydawać się nieproduktywne, ponieważ nie chcesz, aby Twoi klienci stracili zainteresowanie i odeszli. Jeśli jednak Twoi klienci nie są już zainteresowani Twoimi biuletynami, mogą się denerwować, jeśli nie będą mogli łatwo zrezygnować z subskrypcji. Podaj duży przycisk lub link, aby klienci, którzy stracili zainteresowanie, mogli go znaleźć bez szczegółowego wyszukiwania.Spróbuj dostosować wiadomości do odbiorców poczty e-mail. Spróbuj umieścić ich imię i nazwisko w e-mailu, aby był bardziej ciepły i osobisty. Może to pomóc w budowaniu lepszych relacji z klientami, a oni mogą być bardziej skłonni do czytania tego, co masz do powiedzenia w tych spersonalizowanych wiadomościach e-mail.Opowiedz historię za pomocą swojej kampanii e-mail marketingowej. Musisz pomyśleć o tym, jak przyciągnąć uwagę czytelników. Jak lepiej przyciągnąć ich uwagę, niż opowiedzieć historię, która wiąże się z sukcesem w Twojej niszy biznesowej. To ich zaintryguje i daje możliwość zdobycia nowych klientów.To, co pracowało dla ciebie wcześniej, może nie zadziałać dla ciebie następnym razem. Dlatego ważne jest, aby zawsze przyglądać się nowym strategiom e-mail marketingu i stale szukać nowych porad. Ucz się od innych w swojej niszy biznesowej i zawsze wypróbuj nowe metody, aby dodać do swojego arsenału tego, co działa dla Twojej firmy.Postępując zgodnie ze wskazówkami znajdującymi się tutaj, możesz stworzyć kampanię godną czytelnika. Wykorzystaj je w istniejących lub nowych kampaniach, aby zwiększyć sukces.