Zdezorientowany marketingiem e-mailowym? Pomoc jest tutaj!

Wiadomość, którą wysyłasz w marketingowych wiadomościach e-mail, powinna być specyficzna dla grupy, do której chcesz dotrzeć.

To najlepszy sposób na zapewnienie sukcesu w e-mail marketingu. Gdy uprościsz przekaz do potrzeb każdej grupy konsumentów, przekaz, który wysyłasz, będzie znacznie skuteczniejszy. W tym artykule znajdziesz kilka świetnych wskazówek dotyczących dostosowywania każdego e-maila do poszczególnych grup subskrybentów.Doskonałą wskazówką dla marketingu e-mailowego jest kontynuacja pewnych aktualizacji produktów lub usług, które oferujesz. Na przykład możesz dodać funkcję „kup teraz” do swojego e-maila. Końcówka Twojego e-maila może poinformować czytelników, aby pamiętali również o sprzedaży dodatkowej.Aby w pełni wykorzystać swój marketing e-mailowy, zainwestuj w program, który personalizuje Twoje e-maile za pomocą imienia i nazwiska każdego klienta zamiast ogólnego powitania. Zapewnienie, że każdy e-mail zaczyna się od imienia odbiorcy, jest kluczem do zachęcenia klientów do postrzegania biuletynów jako cennych informacji, a nie tylko większej ilości spamu sprzedażowego.Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo. Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji. Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców. Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Wysyłanie wysokiej jakości wiadomości e-mail to element budowania dobrego wizerunku Twojej marki. Zaprojektuj szablon wiadomości e-mail, który zawiera elementy z Twojej witryny. Używając tych samych czcionek i kolorów oraz umieszczając swoje logo we wszystkich materiałach marketingowych, stworzysz widocznie ujednolicony przekaz. Dzięki temu Twoje e-maile będą wyjątkowe i natychmiast rozpoznawalne.Nie wysyłaj e-maili bez uprzedniego uzyskania pozwolenia. Bez pozwolenia ryzykujesz utratę potencjalnych klientów i zostaniesz uznany za spamera. Zdezorientowany marketingiem e-mailowym? Pomoc jest tutaj!

Możesz również znaleźć się na czarnej liście niektórych dostawców usług internetowych, co powoduje jeszcze większe problemy dla kampanii i biznesu.Oprócz korzystania z e-mail marketingu, włącz marketing SMS do swojej kampanii.

Poproś klientów, aby zarejestrowali się w opcji SMS i wysyłali im wiadomości tekstowe, gdy są w drodze. Kiedy te dwie metody są używane razem, masz większą szansę na pozyskanie większej liczby klientów do zarejestrowania się w Twoim produkcie.Zwróć uwagę na dane demograficzne w Twojej bazie subskrybentów. Zobacz, jakie treści i linki zaintrygowały określony segment odbiorców, a następnie wyślij nowy e-mail do tej podgrupy. Zwiększenie współczynnika odpowiedzi dzięki oderwaniu górnej warstwy naprawdę Cię zaskoczy, ale w zachwycający sposób.Skoncentruj się na jednej wiadomości w wysyłanym e-mailu. Nie próbuj upychać całej masy tematów w jednym e-mailu. Zbyt duża ilość informacji może spowodować, że odbiorca nie przeczyta wszystkiego uważnie i może po prostu odrzucić wiadomość. W e-mailu umieść pouczający4 temat i sedno tematu, aby zachęcić ich do przeczytania.Aby upewnić się, że Twój e-mail marketing naprawdę pomaga, a nie przeszkadza Twojej firmie, zwróć szczególną uwagę na spam, który kiedyś usunąłeś z własnego konta e-mail. Zobacz, w jakim języku sam reagujesz najbardziej negatywnie i naprzemiennie, jakie tematy zwiększają prawdopodobieństwo otwarcia e-maila marketingowego.Aby uzyskać maksymalną dostępność, wysyłaj wiadomości e-mail marketingowe w formacie wieloczęściowym. Wszystkie klienty poczty e-mail, które obsługują HTML lub mają go włączoną przez użytkownika, będą wyświetlać Twoje treści w formacie HTML. Jeśli jednak ktoś otrzyma Twój e-mail i zezwoli tylko na treść tekstową, to właśnie zobaczy. Dzięki temu każdy może zobaczyć Twoją wiadomość, niezależnie od klienta lub ustawień.Spersonalizuj swoje e-maile marketingowe. Możesz wyjść daleko poza zwykłe wstawianie imienia i nazwiska odbiorcy do standardowej wiadomości. Wykorzystaj wszystkie zebrane informacje o swoich subskrybentach. Wydobądź informacje o swoich subskrybentach. Podziel je na mniejsze segmenty w oparciu o podobne profilowanie i dostosuj komunikaty w oparciu o to profilowanie.W miarę omawiania tego artykułu kampanie e-mail marketingowe powinny mieć zintegrowaną metodę grupowania. Dostosowując swoje e-maile do indywidualnych potrzeb swoich klientów lub klientów, możesz dostarczać treści, które skłonią ich do działania. Wskazówki zawarte w tym artykule zastosuj w przyszłości, gdy chcesz wysyłać e-maile do swoich klientów.